УВАГА! У період різдвяних та новорічних свят можливі затримки з відправленням ваших замовлень до 1-3 днів. Дякуємо за розуміння.

Назва мобільного заголовка телефону

Повернення товару

Ваші дії при отриманні посилки:

При отриманні посилки Покупець зобов'язаний перевірити її цілісність і відсутність пошкоджень упаковки. При виявленні вищевказаних дефектів необхідно спільно зі співробітником пошти скласти акт про пошкодження і провести розпакування та перевірку товару, після чого зафіксувати всі порушення в акті. Отримання і огляд товару при отриманні проводиться відповідно до правил та згідно з внутрішніми регламентами перевізника.

mailЯкщо вам не підійшов отриманий товар (за розміром, моделлю, кольором, пошиттям, якістю і т.п.), після огляду у відділенні перевізника в присутності працівника (при адресній доставці в присутності кур'єра) Ви можете повернути його нам назад (легким поверненням). Оплата транспортних витрат здійснюється за рахунок вашоъ оплати/передоплати.

mailЯкщо ви НЕ оглянули товар у відділенні і він вам не підійшов після примірки, на жаль, ми не зможемо його прийняти назад. Так як, згідно законодавства України "білизна натільна - нижня білизна (труси, боксери, шорти, стрінги, панталони), топи та бюстгалтери, нічні сорочки, піжами, майки, футболки, боді, термобілизна, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р М 172 НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ-ПОВЕРНЕННЮ!"

При оформленні замовлення будьте дуже уважні, уточнюйте розмірну сітку, звертайте увагу на виміри товару. Робіть покупку усвідомлено!

Також, зверніть увагу, що товар після прання-носіння поверненню та обміну не підлягає!

Що робити при виявленні БРАКУ?

- Вищевказане правило (про повернення натільної білизни) НЕ розповсюджується на товари, що прийшли з браком або товар, який прийшов не того розміру, кольору, не тією моделі.

        * Браком вважаються виключно дефекти, що виникли з вини виробника або продавця. Якщо покупець був повідомлений про наявність дефектів виробу, а на сайті були прописані відповідні пункти, то такий товар не є бракованим (УЦІНКА).

enlightenedЯкщо під час огляду товару, ви виявили брак (дірку, затяжку, непрострочені шви, пляму, розпаровку розмірів низу і верху та/або ін.), в такому випадку дотримуйтесь алгоритму enlightened:

1. Сфотографуйте брак (2-3-4 фото з різних ракурсів).

2. Скиньте нам фото на Viber (095) 909 25 25 або (063) 909 25 25 або на електронну пошту nicoletta.ua@gmail.com з вашими даними (прізвище / ім'я) і коротким опис проблеми.

3. Чекайте, ми вам відповімо в найкоротші терміни і запропонуємо взаємоприйнятне та приємне рішення виниклого питання.

Ми намагаємося будь-яке питання вирішити оперативно і з найменшими незручностями для ВАС!