Назва мобільного заголовка телефону

Допомога

Як можна зробити у вас замовлення?
Чи є у вас сума мінімального замовлення?

На даний момент у нас немає мінімального замовлення. Замовлення на будь-яку суму ми приймемо, опрацюємо і відправимо.

Чи обов'язково реєструватися?

Реєстрація для роздрібних клієнтів - не обов'язкова!

Але якщо ви хочете працювати з нами, як ОПТОВИЙ або ДРОП клієнт, реєстрація відкриває для вас оптові і дроп ціни. Також при реєстрації ви будете мати доступ до історії своїх замовлень, а також зможете відслідковувати динаміку своєї знижки.

Як визначити свій розмір?
Як правильно поміряти білизну / комплект / сорочку?

Щоб порівняти заміри вашої білизни / комплекту / сорочки з тією моделлю, яку ви хочете у нас купити, вам знадобиться рулетка і хвилина вільного часу.

Розкладіть на рівну горизонтальну поверхню наявну білизну / комплект / сорочку і зробіть рулеткою замір, не розтягуючи, від краю до краю.

 

Замір трусиків ми робимо по резинці - верх, який йде по талії, висота - від резинки до паху, бічний шов.

Майки / футболки / сорочки ми міряємо по довжині, разом з шлеєю і полуобхват під грудьми.

Комплекти і піжами зі штанами / шортами / капрі - напівобхват грудей, довжина кофти / футболки / майки, довжина рукава, якщо є; полуобхват по стегнах, а також зовнішній і внутрішній крок штанів / шорт / капрі.

Якщо у вас виникнуть питання, ми з радістю на них відповімо (098) 909 25 25.

Як отримати знижку?

Щоб отримати знижку в нашому інтернет-магазині, вам необхідно зробити замовлення понад 2 000 грн.

Детальніше про знижки розписано в розділі "Умови для оптових покупців"

Чи можна працювати з вами по дропшипінгу?

Так, звичайно, будемо раді працювати з вами по Дропшиппінгу!

Детальніше всі умови розписані в розділі "Умови для дропшипперів"

Питання по оплаті
Чи відправляєте "післяплатою"?

Так, ми відправляємо замовлення післяплатою з мінімальною передоплатою в розмірі від 100 грн. (залежить від суми вашого замовлення). В цьому випадку ви, крім вартості замовлення і доставки, оплачуєте ще комісію перевізника за повернення нам грошей.

- "НОВА ПОШТА" комісія складає 20 грн. + 2% від суми замовлення;

- "УКРПОШТА" - 10 грн. + 2% від зазначеної суми післяплати. 

Краще оплатити на р/р або при отриманні? Яка комісія за післяплату?

У нас є як 100% оплата на розрахунковий рахунок (IBAN), так і відправка післяплатою з мінімальною передоплатою від 100 грн. (залежить від суми вашого замовлення). При оплаті на р/р ви приходите на пошту і оплачуєте ТІЛЬКИ суму доставки. При оплаті післяплатою Ви оплачуєте суму замовлення з відрахуванням вашої передоплати, яку ви попередньо внесли + доставку + комісію перевізника.

- в "Нова пошта" комісія складає 20 грн. + 2% від суми замовлення;

- в "УКРПОШТА" - 10 грн. + 2% від зазначеної суми післяплати. 

Оплатити на р/р вам вигідніше!

Можете зараз мені відправити замовлення, а я вам ввечері / вранці оплачу на карту?

Ні, ми можемо зробити відправку вашого замовлення тільки після фактичного зарахування грошей на нашу карту (розрахунковий рахунок)

Як можна оплатити своє замовлення?

Детальніше про способи і варіанти оплати ви можете прочитати в розділі "Оплата"

Яка комісія знімається при оплаті?

- Якщо ви платите з Приватбанку, то комісія автоматично знімається в розмірі 1 грн. Якщо з інших банків, то розмір комісії уточнюйте у свого банку.

- Якщо ви вибрали доставку післяплатою, то крім суми замовлення і доставки Одержувач оплачує комісію перевізника.

У ТК "Нова пошта" комісія складає 20 грн. + 2% від суми замовлення;

ЛК "Делівері" - 10 грн. + 2% від зазначеної суми післяплати.

- Якщо ви вибрали оплату онлайн (через сервіс WayForPay)

При оплаті перекидає на розрахунковий рахунок ФОП, так і повинно бути?

Так, все вірно. При оплаті на карту вас автоматично перекидає на наш розрахунковий рахунок. Не хвилюйтеся, якщо ви оплатили, ми побачимо вашу суму протягом години (якщо платіж робили з карти Приватбанку) або через 6-12 годин (якщо оплачували з іншого банку). Будемо вдячні, якщо для підтвердження оплати ви скинете нам скрін або фото чека!

Чи потрібно повідомляти вас про оплату?

Так, ми будемо дуже вдячні, якщо ви повідомите нам про оплату! Так прискориться процес комплектування та упаковки вашого замовлення.

Можете скинути фото чека або скрін оплати нам на Viber (098) 909 25 25

Питання по доставці
З якими автоперевізниками працюєте?

Ми працюємо з:

"НОВА ПОШТА" Щоб переглянути список відділень у вашому місті натисніть тут

"DELIVERY" (Тільки для замовлень на суму від 3000 грн. і більше). список відділень тут

 

Скільки коштує доставка?

"НОВА ПОШТА"

  • До відділення Нової Пошти - від 45 грн. (Залежить від ваги посилки і вашого місця розташування);

  • Адресна доставка - від 65 грн. (Залежить від ваги посилки і вашого місця розташування);

  • При відправці післяплатою до суми замовлення та доставки ще додається 2% від суми + 20 грн.

  • Базові тарифи можна подивитися тут

 

"DELIVERY"

  • До відділення - від 35 грн. (Залежить від ваги посилки і вашого місця розташування);

  • Адресна доставка - від 50 грн. (Залежить від ваги посилки і вашого місця розташування);

  • При відправці післяплатою до суми замовлення та доставки додається 2% від суми + 10 грн.

  • Список міст, де можлива послуга післяплати. Тарифи на доставку по Україні можна побачити тут 

 

Ви можете самостійно ознайомитися і розрахувати приблизний термін доставки і вартість вашого замовлення в залежності від обраного перевізника (враховується ваше місцезнаходження, вага і розмір посилки).

- Терміни та вартість доставки "Нова пошта"

- Вартість доставки логістичною компанією "DELIVERY"

Можна оплатити за доставку?

Так, ви можете оплатити відразу за доставку. Ми включимо її в ваше замовлення.

Чому не працюєте з іншого доставкою?

На даний момент ми працюємо з двома автоперевізниками "НОВА ПОШТА" та "DELIVERY" (замовлення від 3000 грн.) В перспективі можлива співпраця з іншими транспортними компаніями. При збільшенні кількості запитів від клієнтів і підвищення якості та швидкості обслуговування у інших перевізників (Укрпошта, МістЕкспресс, Автолюкс, Джастін і ін.)

Ви мені скинули ТТН. Але чомусь посилка не відстежується. Чому?

Відстежити свою посилку по ТТН ви зможете після надходження посилки на відділення перевізника (коли наш кур'єр фізично її туди доставить, зазвичай це близько 18: 00-18: 30)

 

Трекери наших партнерів-перевізників:

"Нова пошта" відстежити

"DELIVERY" відстежити

У вас є безкоштовна доставка?

Ні, якщо немає ніяких акцій або індивідуальної домовленості, доставку оплачує Покупець.

Чи можлива міжнародна доставка (в Росію, Казахстан, інші країни)?

Ні, ми працюємо тільки по території України. Відправок в інші країни не робимо.

У вас можливий самовивіз?

Так, для жителів м.Хмельницький у нас є самовивіз.

Наше місце розташування ви можете подивитися на карті в розділі Контакти

Від якої суми у вас безкоштовна доставка?

На даний момент у нас немає безкоштовної доставки (якщо немає акції або індивідуальної домовленості). Доставка замовлення здійснюється за рахунок Покупця.

 

Які у вас умови доставки?

Умови доставки детально описані у нас на сайті в розділі "Доставка"

Ознайомтеся, будь ласка. Якщо виникають ще питання, ви можете задати їх нам по телефону або на Viber (098) 909 25 25

Питання по товару
Чи можна у вас забронювати / відкласти товар, а оплатити / отримати його через тиждень / місяць?

Ні, товар без оплати ми не бронюємо і не відкладаємо. Ви робите замовлення на сайті, ми ще раз перевіряємо наявність і скидаємо вам суму. Якщо оплата не надійшла протягом 3-х робочих днів, таке замовлення автоматично анулюється.

Чи даєте ви товар «під реалізацію»?

Ні, ми працюємо тільки по повній передоплаті. Або ви відразу оплачуєте замовлення на карту (розрахунковий рахунок) або ми відправляємо післяплатою (і ви розраховуєтесь на відділенні Нової пошти).

Що таке РОСТОВКА?

РОСТОВКА - це позначення розмірного ряду в одязі (наприклад, S-М-L-XL, або 2XL-3XL-4XL-5XL, або для дитячого - 2-3, 4-5, 6-7). У ростовку входять всі розміри, передбачені для даної моделі. Оптова ціна діє тільки за умови викупу даного товару ростовкою (всіх розмірів).

А де гарантії, що ви мені відправите замовлення?

Ми працюємо на ринку України з 2012 року. У нас більше 5000 задоволених покупців, більше 200 "живих" відгуків на сайті, ви можете з ними ознайомитися тут. А також ми є в соцмережах Facebook і Instagram. Якщо у вас ще залишилися сумніви, то у нас є відправка післяплатою. Ви перевірите своє замовлення на пошті і розрахуєтеся при отриманні. Але враховуйте в цьому випадку комісію перевізників.

Ви продаєте товар поштучно?

Залежить від того, який товар ви хочете придбати.

Трусики від 1 шт. ми не продаємо! Цей товар ви можете купити упаковкою 5 або 10 шт. Також є набори, в яких є 3, 5, 7 (тижня) і 8 шт.

Майки, топи, бюстгальтери, футболки, сорочки, боді, термобілизна, комплекти, спортивні костюми і піжами, а також шкарпетки, балетки та взуття для будинку Ви можете придбати від 1 шт. за роздрібною ціною.

Що робити, якщо прийшов бракований товар?

Дуже детально, що робити при виявленні БРАКУ ми розписали в розділі "Повернення товару"

Там подано чіткий алгоритм, завдяки якому ми дуже швидко і легко прийдемо до взаємоприйнятного розв'язання проблеми!

Робили у вас замовлення, отримали посилку і в посилці не вистачає товару. Що робити?

Велике прохання - ще раз уважно переглянути посилку і товар, що прийшов (трусики різних моделей по 5шт. Можуть бути в одній упаковці, майки також прохання уважно перераховувати, по ним не видно, скільки їх в упаковці). По можливості сфотографувати товар, який прийшов і накладну з позначкою, чого не вистачає в замовленні. А також упаковку з Нової пошти, якщо вона збереглася. Всі фото і ваші ПІБ скидайте на Viber (098) 909 25 25

Ми перевіримо залишки у себе на складі і переглянемо запис з наших відеокамер. Обов'язково зв'яжемося з вами щодо вирішення даної ситуації!

(Якщо ми не доповіли, або не те відправили - то досилають за свій рахунок або повертаємо гроші на карту. Якщо ми все склали - звертаємося до перевізника і вони перевіряють по камерах у себе. Але, як правило, якщо недостача виявилася НЕ НА ВІДДІЛЕННІ Нової пошти / Делівері, то вони знімають з себе всю відповідальність).

Робили у вас замовлення, отримали і в посилці не та модель, що замовляли (не той розмір / колір). Що робити?

1. Сфотографуйте бірку товару, який отримали (2-3-4 фото) і фото накладної, який товар ви замовили.

2. Скиньте нам фото на Viber (098) 909 25 25 або на електронну пошту nicoletta.ua@gmail.com з вашими даними (прізвище / ім'я) і коротким опис проблеми.

3. Зачекайте, будь ласка, ми вам відповімо в найкоротші терміни і запропонуємо взаємоприйнятне рішення даної проблеми.

(Якщо ми помилилися, поклали не ту модель / розмір / колір, то зробимо обмін за наш рахунок, при наявності потрібної моделі / розміру / кольору на складі)

 

Ми намагаємося будь-яке питання вирішити оперативно і з найменшими незручностями для ВАС!

Можете покласти мікс в упаковці нижньої білизни, який я хочу? Наприклад, 5 чорних, 3 білих і 2 бежевих трусиків?

На жаль, ми не міксуємо упаковки. Пачки по 5 і 10 шт. (3, 5, 7, 8 шт. в наборах) до нас приходять уже укомплектованими з фабрики. Ми продаємо так, як склали асорті на фабриці-виробнику.

Які кольори трусиків будуть в упаковці?

У пачці будуть всі кольори, що представлені на фото до товару. Ми продаємо так, як склали асорті на фабриці-виробнику.

У вас є група в Viber?

Так, у нас є спільнота в Viber, де ми повідомляємо про всі гарячі новинки, про акції та розпродажі.

Приєднуйтесь, будемо вам раді!

Ви є в соцмережах? І яких?

Так, ми є в соцмережах Facebook і Instagram. Будемо дуже раді вас бачити в рядах своїх підписників!